Dondurma makinesinin intikamı

    Paylaş

    evrimsel

    Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi : 09/06/12

    Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından evrimsel Bir C.tesi Haz. 09, 2012 9:28 pm

    Arkadaşlar sanalikaya başladığımdan beri hiç bu kadar sevinmemiştim açıkçası. Hani bir çok online oyun oynarım ama çok kısa sürede sevmezdim özellikle sosyal arkadaşlık oyunları falan filan ama buradaki dondurma makinesi sanalika ve turkcell iş birliği ile 2 tl 90 kuruş olmuş. Helal olsun adamlar hakediyor sağlam çalışıyorlar. Very Happy Helal lan size

    COREtm

    Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi : 09/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından COREtm Bir Paz Haz. 10, 2012 2:00 pm

    İş yerinde sıkılınca Sanalika oynuyorum. Çok güzel grafikleri falan çok şirin Very Happy Herkese tavsiye ederim güzel oyun ayrıca kampanyadan da dün aldım sorun çıkmadı. Oyuna yeni bir tat katıyor makina

    COREtm

    Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi : 09/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından COREtm Bir Paz Haz. 10, 2012 10:48 pm

    Çok güzel kampanyaymış benimde insanlarla daha kolay tanışmaya ihtiyacım vardı sanalika'da Very Happy başka kampanyalar var mı ben bunu gördüm buradan buna baktım ama biri kesin birşey yazabilir mi?

    draxis

    Mesaj Sayısı : 2
    Kayıt tarihi : 10/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından draxis Bir Salı Haz. 12, 2012 5:33 pm

    Yaz için harika bir kampanya olmuş ve kampanya bitmeden cafeden arkadaşlarla bizde birer dondurma makinası alıcaz.

    excreaty

    Mesaj Sayısı : 5
    Kayıt tarihi : 12/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından excreaty Bir Çarş. Haz. 13, 2012 2:15 pm

    sanalika gercekten cok hos bi insan sanal olarak sosyallsiyosun insanlarla böle kampanyalar olunca insanın alası geliyo gercekten ^^ peki baska yararlanan varmı kampanyadan?

    foreverbursa

    Mesaj Sayısı : 3
    Kayıt tarihi : 11/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından foreverbursa Bir Çarş. Haz. 13, 2012 6:02 pm

    evrimsel demiş ki:Arkadaşlar sanalikaya başladığımdan beri hiç bu kadar sevinmemiştim açıkçası. Hani bir çok online oyun oynarım ama çok kısa sürede sevmezdim özellikle sosyal arkadaşlık oyunları falan filan ama buradaki dondurma makinesi sanalika ve turkcell iş birliği ile 2 tl 90 kuruş olmuş. Helal olsun adamlar hakediyor sağlam çalışıyorlar. Very Happy Helal lan size


    kampanya cok guzel tatıle denk gelmesıdeayrı bı guzellık katıyor zaten Smile

    foreverbursa

    Mesaj Sayısı : 3
    Kayıt tarihi : 11/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından foreverbursa Bir Cuma Haz. 15, 2012 12:01 pm

    evrimsel demiş ki:Arkadaşlar sanalikaya başladığımdan beri hiç bu kadar sevinmemiştim açıkçası. Hani bir çok online oyun oynarım ama çok kısa sürede sevmezdim özellikle sosyal arkadaşlık oyunları falan filan ama buradaki dondurma makinesi sanalika ve turkcell iş birliği ile 2 tl 90 kuruş olmuş. Helal olsun adamlar hakediyor sağlam çalışıyorlar. Very Happy Helal lan size


    çok iyi kampanya hacılar adamlar iyi düşünmüşş foreverturkcell Very Happy hemen basladım kampanyayı kullanmaya bu fırsat kaçmaz Very Happy

    excreaty

    Mesaj Sayısı : 5
    Kayıt tarihi : 12/06/12

    Geri: Dondurma makinesinin intikamı

    Mesaj tarafından excreaty Bir Ptsi Haz. 18, 2012 1:39 am

    kahve makinası ve dondurma makinası sayesnde cevrem genişledi bu yaz dondurmalar benden Razz sanlika forever:D

      Forum Saati Perş. Kas. 15, 2018 12:35 am